17 lutego 2025

Regulamin 
w Pracowni Zdrowia

 

UMAWIANIE I ODWOŁYWANIE WIZYT W PRACOWNI ZDROWIA

  1. Wizyta musi być poprzedzona wcześniejszym umówieniem terminu telefonicznie (nr tel. 531 287 836) lub osobiście w gabinecie – Łabuńki Pierwsze 182 G, 22- 237 Łabunie.
  2. Pracownia Zdrowia prosi o  przemyślenie umówionego terminu wizyty, aby nie odwoływać wizyty.
  3. Forma odwołania wizyty tylko rozmowa telefoniczna na  nr. tel. 531 287836.
  4. Pacjent może odwołać lub przełożyć wizytę na inny termin na 12 godz. przed planowaną wizytą. W takiej sytuacji proszę o rozmowę telefoniczną - proszę nie wysyłać wiadomości SMS bądź wiadomości poprzez portale społecznościowe.
  5. Pacjent który umówi się na wizytę i się na niej nie pojawi, zobowiązany jest do uiszczenia 100 % należności za wizytę.
  6. Forma płatności za nieprzyjście na wizytę odbywa się przelewem bankowym lub osobiście w gabinecie.
  7. Pacjent, który nie ureguluje zaległej należności nie zostanie ponownie umówiony do czasu jej opłacenia.
  8. Warunkiem rezerwacji terminu wizyty jest zapoznanie się przez Pacjenta z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień. Nie zapoznanie się z regulaminem nie zwalnia pacjenta z przestrzegania jego zasad.
  9. Pacjent dzień wcześniej dostaje SMS z przypomnieniem o zbliżającej się wizycie.

 

PODSTAWA PRAWNA

  1. Pracownia Zdrowia Katarzyna Maciejewska jest firmą jednoosobowa, w której świadczone są usługi fizjoterapeutyczne.
  2. Gabinet znajduje się w miejscowości Łabuńki Pierwsze 182 G, 22-437 Łabunie
  3. Firma posiada wpis do Rejestru Praktyk Zawodowych Fizjoterapeutów o nr. 4219 z dniem   22.06.2017 roku.

 

POSTANOWIENIA OGÓŁNE

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług fizjoterapeutycznych w ramach wykonywania zawodu fizjoterapeuty Nr. PWZ 4219.
  2. Niniejszy Regulamin znajduje się na stronie www.pracowniazdrowiazamosc.pl oraz w gabinecie.
  3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia pacjenta z obowiązku przestrzegania go.
  4. Jakiekolwiek urazy powstałe wskutek zatajenia przez Pacjenta informacji o stanie zdrowia bądź niestosowania się do zaleceń fizjoterapeuty nie mogą być podstawą do roszczeń wobec gabinetu Pracownia Zdrowia Katarzyna Maciejewska.
  5. Za szkody wynikłe w skutek świadczenia usługi fizjoterapeutycznej odpowiada osoba, która dana usługę wykonywała, a placówka jest w tym zakresie zwolniona z odpowiedzialności.

 

CZAS I MIEJSCE ŚWIADCZEMNIA USŁUG

  1. Pracownia Zdrowia jest otwarta od wtorku do soboty z wyłączeniem dni świątecznych i dniu urlopu.
  2. Miejscem świadczenia usług jest siedziba Pracowni Zdrowia.
  3. Zarówno pomieszczenia Pracowni Zdrowia jak i wykorzystywane w nim urządzenia spełniają wymagania odnośnie praktyki fizjoterapeutycznej.

 

PRAWA I OBOWIĄZKI PACJNETA

  1. W czasie korzystania z usług Pracowni Zdrowia, Pacjent ma prawo do:
  • poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel gabinetu,
  • świadczeń wykonywanych przez personel o odpowiednich kwalifikacjach,
  • uzyskania rzetelnej informacji o swoim stanie zdrowia, proponowanych metodach terapeutycznych, następstwach ich zastosowania lub zaniechania,
  • pełnej dyskrecji jego osoby,
  • pomocy i wyjaśnień o sposobie przygotowania do zabiegu,
  • wyrażenia zgody lub odmowy wykonania zabiegu po uzyskaniu odpowiednich informacji.
  1. W czasie korzystania z usług Pracowni Zdrowia, Pacjent ma obowiązek:
  • poinformować personel o stanie swojego zdrowia, aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do terapii,
  • poinformować personel o aktualnych urazach, stanach bólowych i innych objawach powstałych wskutek przeprowadzonej terapii, gdyż może mieć to istotny wpływ na przebieg dalszej fizjoterapii,
  • przestrzegania zasad higieny osobistej,
  • przestrzegania zaleceń fizjoterapeuty,
  • okazania dodatkowych wyników badań (USG, RTG, MRI itp.) jeśli takie posiada.

 

ORGANIZACJA WIZYTY FIZJOTERAPEUTYCZNEJ

  1. Tuż po rejestracji wizyty Pacjent dostaje SMS- a potwierdzającego   datę i godzinę  umówionej  wizyty przez Pacjenta, oraz 24 h z  przed wizytą Pacjent dostaje SMS-a przypominającego o wizycie która ma się odbyć jutro. Pracownia Zdrowia tym sposobem robi wszystko aby uniknąć nie odwołanych wizyt przez Pacjenta.
  2. Sms-y   potwierdzające wizytę fizjoterapeutyczną, które otrzymuje Pacjent na swój telefon generowane są z programu w komputerowego z innego numeru telefonu jaki jest do Pracowni Zdrowia. Jest to numer +48 661 000 835. Na ten numer pacjent nie dzwoni i nie odpisuje. Jedyny numer telefonu do kontakt z fizjoterapeutą w Pracowni Zdrowia to nr. 531 287 836. Pacjent o tym fakcie informowany jest zawsze przy rejestracji.
  3. Pacjent proszony jest o przybycie na wizytę kilka minut wcześniej przed wyznaczoną godziną.
  4. Ustalona godzina jest godziną rozpoczęcia terapii.
  5. Jeśli zdąży się opóźnienie z rozpoczęciem terapii ze strony personelu, Pracownia Zdrowia zawsze informuje Pacjenta przybyłego ,  że z powodu wydłużenia czasu terapii trwającej , następna wizyta w kolejności nieco się opóźni, ale czas zawsze zostaje ten sam, cele terapii zawsze muszą być osiągnięte przez fizjoterapeutę podczas wizyty.
  6. Spóźnienie się Pacjenta na wizytę skutkuje skróceniem czasu terapii - jeśli będzie taka możliwość terapia zostanie wydłużona.
  7. Podczas pierwszej wizyty zostanie przeprowadzony wywiad i badanie, a także na ich podstawie określony cel i plan terapii.
  8. Jeśli potrzebujesz okularów zabierz je ze sobą, będą potrzebne do wypełnienia karty pacjenta.
  9. Fizjoterapeuta może odmówić przeprowadzenia terapii bądź przerwać zabieg, jeśli:
  • Pacjent nie zachowuje podstawowych zasad kultury i dobrego wychowania, naruszając godność osobistą terapeuty,
  • uzna, że zagraża ona zdrowiu Pacjenta,
  • podczas zabiegu stwierdzi pogorszenie samopoczucia Pacjenta lub wystąpienie niekorzystnych zmian, np. w wyglądzie skóry Pacjenta.
  1. Pacjent powinien być ubrany na terapię w wygodne ubranie tj. koszulka wygodne spodenki lub leginsy , skarpetki – możesz przebrać się na miejscu.
  2. Na pierwszej wizycie przeprowadzam badanie funkcjonalne i pacjent proszony jest o rozebranie się do bielizny – dlatego polecam założyć wygodną, bieliznę. Biżuterie zostawić w domu.
  3. Przed wizytą fizjoterapeutyczna polecam się odświeżyć – możesz korzystać z prysznica na miejscu w Pracowni Zdrowia, zabierz ze sobą swój ręcznik.
  4. Przed wejściem do gabinetu proszę wyciszyć lub wyłączyć dźwięki w telefonie.

 

INNE WAŻNE DLA PACJENTA

  1. Godzina i data wizyty mogą ulec zmianie, a Pacjent zostanie poinformowany o wszelkich zmianach drogą telefoniczną.
  2. Pacjenci do 16 roku życia wchodzą do gabinetu pod opieka opiekuna.
  3. Jeśli nie odbieram telefonu proszę o zostawienie wiadomość SMS ,  oddzwonię  w wolnej chwili.
  4. Korzystania z zabiegów fizjoterapeutycznych zabrania się osobom:
  • będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków o podobnym działaniu,
  • osobom ze zmianami skórnymi wskazującymi na możliwość zakażenia,
  • z naganną higieną osobistą,
  • z gorączką,
  • z objawami przeziębienia czy grypy.
  1. Formy płatności gotówkowe lub bezgotówkowe, faktura, przelew, blik.
  2. W sprawach spornych, nieokreślonych niniejszym regulaminem zastosowanie mają zapisy prawne kodeksu cywilnego

 

UDOSTEPNIANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

  1. Dokumentacja medyczna prowadzona jest elektronicznie i zapewnia ochronę i poufność danych zawartych w tej dokumentacji zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Na wizycie fizjoterapeutycznej nie pobiera się od Pacjenta oryginałów dokumentacji.
  3. Za sporządzenie wydruku dokumentacji elektronicznej nie pobiera się od Pacjenta żadnych opłat.
  4. Okres oczekiwania na sporządzenie kopii dokumentacji medycznej wynosi 7 dni.
  5. Zaświadczenia fizjoterapeutyczne są wydawane w okresie do 7 dni od daty wpłynięcia prośby  o wydanie  dokumentu. Koszt  wypisania zaświadczenia to 100 zł. Płatne przy odbiorze.

 

VOUCHERY PREZENTOWE

  1. Voucher upominkowy można zakupić osobiście w Pracownia Zdrowia, Łabuńki Pierwsze182 G, 22 -437 Łabunie, lub droga mailowa po wcześniejszym opłaceniu  przelewem bankowy kwoty i podaniem danych które musza się znaleźć na voucherze.
  2. Voucher wykorzystany  jest na zabiegi fizjoterapeutyczne zgodnie z ofertą Pracowni Zdrowia.
  3. Ważność vouchera to 1 rok od czasu jego zakupu. Po upływie okresu ważności Pracownia Zdrowia może NIE zgodzić się na realizacje vouchera.
  4. Pracownia Zdrowia  prowadzi elektroniczną rejestracje voucherów.
  5.  Voucher nie podlega wymianie na gotówkę lub zwroty płatności przelewem.
  6. W przypadku kiedy voucher zostanie zgubiony, zniszczony, należy poinformować Pracownie Zdrowia o tym fakcie, aby ustalić kod vouchera, który umożliwi wykorzystanie go.
  7. Przy rejestracji wizyty telefonicznie lub osobiście  i chęci wykorzystania vouchera należy poinformować o tym fakcie fizjoterapeutę.

 

 Gabinet zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie.

 

 

Pracownia Zdrowia - nowoczesna przychodnia rehabilitacyjna oferująca kompleksowe leczenie dolegliwości ruchowych. Pomagamy pacjentom odzyskać pełną sprawność i komfort życia.

Śledź nas

Menu

Regulaminy

Adres

Łabuńki Pierwsze 182G

22-437 Łabunie

Kontakt

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.